Wednesday, 16 November 2016

Pengedar Shaklee Putrajaya

Hai semua. 

Alhamdulillah saya menggunakan Shaklee lebih dari 2 tahun. Saya juga pengedar Shaklee Putrajaya. Bagi penduduk Putrajaya yang ingin dapatkan produk Shaklee, boleh terus hubungi saya ya.

Begitu juga di kawasan Cyberjaya dan Bangi dan berhampiran dengannya, boleh hubungi saya untuk dapatkan vitamin kesayangan anda. Sebagai pengedar Shaklee yang aktif, saya komited terhadap semua pelanggan yang membeli dengan saya.




Setiap pembelian, saya akan berikan konsultansi secara percuma sebelum dan selepas anda membuat pembelian. Bagi yang tinggal di luar kawasan saya, kami juga menyediakan perkhidmatan poslaju atau Gdex dengan kos minima. InsyaAllah produk Shaklee akan sampai di tangan anda dengan balutan / kotak yang kemas. Sebaik sahaja bayaran dilakukan saya akan buat order melalui sistem sahaja, dan InsyaAllah jika tiada masalah anda akan terima produk pada keesokan hari atau selewatnya 3 hari bergantung pada lokasi tempat tinggal anda.

Kami menerima pembayaran secara tunai atau menggunakan kad kredit ( VISA dan MASTERCARD ).

Boleh hubungi saya untuk keterangan lanjut tentang produk 0137131476 Adiana dan emelkan kepada adiananurulfatin@gmail.com.

Jika anda berminat untuk mendaftar dan menjadi pengedar Sah Shaklee, yuran keahlian hanyalah RM69, anda akan nikmati diskaun harga ahli dengan potongan harga ( 20-25% ) dari harga pasaran. Latihan, seminar, support group diberikan.

Terima kasih!











No comments:

Post a Comment

♥ Copyright © Nurul Fatin Adiana | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger