Thursday, 24 November 2016

Pencuci Serbaguna Shaklee

Kali ini saya nak cerita tentang pencuci serbaguna Shaklee.

Eh, Shaklee pun ada produk pencuci ye..Ada, bukan sekadar vitamin sahaja okay. Malah pencuci nya pun organik, bebas toksik, mesra alam dan selamat.

Siapa yang ada masalah kulit sensitif sesuai sangat guna pencuci ini. Saya nak cerita pengalaman saya sendiri, saya guna kan set GET CLEAN Shaklee di rumah seperti basicH dan hand dish wash kerana tangan saya alah dengan pencuci kimia biasa ni. Habis menggelupas tangan ni. Kasar, sampai suami tegur. Hurrmmm..

Basic H



  • 1001 kegunaan
  • Kepekatan tinggi, 16 oz bersamaan 473 ml namun boleh menghasilkan 48 gelen pembersih apabila dibancuh dengan air.
  • Tak perlu bilas, macam saya selalu mop lantai guna basicH ini, saya memang tak bilas sebab cepat kering 
  • Tanpa toksik - selamat untuk sisa pembentungan
  • Tidak menghapuskan ekosistem 
  • Tanpa bahan pewangi
  • Dihasilkan dari sebatian jagung dan kelapa
  • Lembut pada tangan
  • Tanpa bahan kimia merbahaya


Tahukah anda?

Kebanyakan pencuci serbaguna mengandungi toksin yang boleh meresap ke dalam badan kita melalui kulit dan sistem pernafasan.

Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon.

Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merengsakan hidung.

Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh merosakkan hati dan ginjal

Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang merengsakan kulit, mata dan sistem pernafasan.

Dan basicH tiada bahan-bahan seperti di atas dan bahan berbahaya yang lain.

Istimewanya basicH masuk rancangan Oprah ye dan Oprah pun menggunakannya juga.




Berikut adalah testimoni BASICH SHAKLEE


cuci dapur gas bekas sisa memasak



cuci kasut sekolah tanpa peluh yang amat



bekas crayon pun hilang



berkilatnya lantai



sayur kecut pun kembali segar selepas direndam basicH



 kotoran degil hilang 




cantik balik kuali



anak conteng meja, guna basicH terus tanggal




kuali hangit kembali berkilat dengan basicH

dan pelbagai lagi kegunaan basicH. serius berbaloi dan sangat JIMAT.
sebotol mengambil masa sehingga 6 bulan untuk habiskan.

-
-
-
JAMINAN SHAKLEE

SENTIASA BERKESAN




SENTIASA SELAMAT



SENTIASA MESRA ALAM






Berminat untuk mencuba BasicH? 
Hubungi saya untuk dapatkan BASICH dan  KONSULTANSI PERCUMA


Nurul Fatin Adiana
SID 1123860
Pengedar Shaklee Putrajaya dan berdekatan dengannya
0137131476


***Produk Shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat dan menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit.

3 comments:

  1. boleh try ni..saya jenis yg elergik dgn sabun pencuci.

    ReplyDelete
  2. nice ni...boleh belikan utk seisi keluarga guna

    ReplyDelete

♥ Copyright © Nurul Fatin Adiana | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger