Friday, 14 October 2016

Cari Pencuci Muka Paling Jimat dan Berkesan ?

Ada ke pencuci muka jimat?


Jangan tak tahu,ada sebenarnya. Malah tahan lama penggunaan dan berkesan.

Bukan nak cari untung semata-mata tapi ini betul. Saya sendiri guna pencuci muka ni.

Dah lama sebenarnya cari pencuci muka yang sesuai dengan kulit muka ni. Tak sangka, berbaloi 'bertemu' dengan Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser.

Kebetulan saya join Kursus Spa di bawah THE WALKING BEAUTY , dapat produk skincare free.
So, guna lah buat facial untuk customer. Ramai yang puji lepas facial, kulit rasa lembut, bersih. Saya pun try lah guna. Betul lah, best sangat kesan dia.

Sebelum ini saya bukanlah jenis suka tempek foundation, mekap, masker. Saya seorang yang simple, maklumlah dah ada anak, nak kena siapkan anak lagi. Kalau mekap tu mau ambil masa 1 jam sebelum nak keluar. So, saya rasa baiklah kita 'natural beauty' gitu. Hehe.

Pernah ada pengalaman, mekap masa hari perkahwinan dulu, biasa lah kan masa hari kahwin mestilah mekap 'over' sikit. lusanya muka saya banyak gila naik jerawat halus. Agaknya penggunaan mekap tu tak sesuai dengan kulit saya. Ambil masa juga nak hilang. Waktu tu, pakai pencuci muka yang ada dijual kat watson, guardian ni je.

Sambung cerita...

Nutriwhite Gentle Deep Foaming Cleanser


Bahan dalam Gentle Deep Foaming Cleanser

  • Rumpai laut menghilangkan kekotoran, buang sel-sel mati dan menegangkan
  • Alga Hijau menyahtoksin dan melembapkan
  • Strawberry Begonia mencerahkan dan mengimbangkan pigmen
Berapa lama penggunaan satu tiub?

Sebenarnya, bergantung pada penggunaan kita. Namun, rata-rata feedback yang guna cleanser ini, katanya setahun penggunan walaupun pakai dua kali sehari.

Lama kan?

Setahun tak perlu cari pencuci muka lain. 

Cleanser ini menjalani 3 tahun kajian sebelum ianya dikeluarkan. Dihasilkan oleh pakar penjagaan kulit dan saintis di Jepun dan U.S ( selalu tengok kan cerita Jepun, kulit mereka cantik-cantik). Pemilihan herba tulin dan semulajadi yang sangat berkualiti untuk hasil yang hebat.

Selepas cuci muka menggunakan cleanser ini, kulit anda akan terasa lembut,tegang, lembap. Malah, makin berkurang minyak di muka.

Dan,

makin hari anda akan rasa kulit muka tampak lebih cerah.

Tak percaya? cubalah dulu....

Jom tengok feedback mereka yang telah menggunakan cleanser ini


Tahan lama penggunaan

 kulit lembut selepas guna Nutriwhite



p/s: untuk kulit muka normal saya cadangkan anda ADD ON Sustained Release Vitamin C.

.
.
.
Jaminan Shaklee

SENTIASA SELAMAT


SENTIASA BERKESAN


SENTIASA MESRA ALAM

Boleh hubungi saya untuk dapatkan Nutriwhite Deep Foaming Cleanser dan konsultansi PERCUMA


Adiana
SID 1123860
Pengedar Shaklee Putrajaya
0137131476
Pengeposan Seluruh Malaysia

***Produk shaklee bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah mana-mana penyakit.







1 comment:

  1. feveret sy ni..hihi..we share same face cleanser sis...=)

    ReplyDelete

♥ Copyright © Nurul Fatin Adiana | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger