Thursday, 18 February 2016

Kursus Belajar Spa Termurah

Lately ini, permintaan home spa mencanak-canak.

Kenapa ya wanita lebih suka home spa/mobile spa?

Sepanjang saya membuat perkhidmatan mobile Spa, ramai ibu yang tidak sempat ke kedai Spa. Mereka berkeinginan untuk manjakan diri di kedai Spa namun disebabkan kekangan masa, sibuk, anak tiada penjaga di rumah. Ada juga yang takut ke kedai Spa kerana bimbang dengan harga servis yang mahal. Itu yang menyebabkan mereka mendapatkan servis mobile Spa/home Spa.

Memang rugi sangat jika kemahiran yang kita miliki ini, tidak ditukar dengan menjana pendapatan.

Kelebihan buka Home Spa/ Mobile Spa sendiri?

Saya rasa sangat beruntung kerana saya tidak perlu membayar sewa, membayar gaji pekerja, membayar bil utilities..Jimat sangat. Dengan modal yang telah saya laburkan, Alhamdulillah , sebulan saya buat servis, saya dapat RM 1100.

Tak tahu kenapa saya rasa bisnes mobile Spa/ home Spa ini sangat senang untuk sedut duit.hihi.
Cuba bayangkan eh, sehari saya dapat 2 customer. 1 customer RM 50. dah dapat RM 100 kan sehari. hanya guna masa 2-3 jam sahaja sehari.

itu saya dapat jika perkhidmatan facial sahaja. belum termasuk dengan customer yang ambil perkhidmatan scrub / lulur / massage badan.

Untuk pengetahuan anda semua, saya buat perkihmatan ini secara part time ye. Saya bekerja. Hujung minggu saya manfaatkan untuk Spa. Dari tak buat apa hujung minggu, lebih baik isi dengan aktiviti yang bermanfaat sekaligus dapat duit. Alhamdulillah.

Ada yang tanya saya, mana awak belajar kursus Spa tu?

Okay, saya belajar dari team The Walking Beauty.

Mesti ada sebab kenapa saya pilih The Walking Beauty.

1 -  Saya tiada risiko bankrup sebab modalnya sangat rendah.

2-  Saya boleh jalankan bisnes Spa saya dimana-mana sahaja walaupun sedang bercuti

3-  Saya dapat bimbingan dari otai-otai Spa ( support group berterusan )

4-  Saya dapat Module Spa dan latihan secara percuma

5-  Saya dapat produk Spa ( skincare ) yang bernilai lebih dari modal yang saya laburkan.
Dan selepas kursus, saya tak perlu cari lagi/servey lagi produk Spa apa yang saya mahu guna.

6- Saya juga berpeluang untuk menyertai trip ke luar negara, gala dinner. bestnya, yela saya mana pernah sampai ke oversea nun..bila ada peluang depan mata, tak kan tak nak grab kan.

7-  melalui latihan yang saya sertai tu, trainer akan share teknik marketing / macam mana mahu bermula. Iye lah kan, kita ni bermula dari zero. Sekarang, Alhamdulillah dah boleh jadi trainer Spa dah.

8- oh yer, saya pun dapat sijil juga ye.

Untuk awak yang berminat tu kan, GRAB cepat-cepat tau sebelum harga sekarang dinaikkan.

Modal : Hanya RM 750

Dapat semua kelebihan yang saya senaraikan kat atas tu.

---------------------

Try lah googling, banding kan dengan tempat lain. Setakat ini yang saya dapat , The Walking Beauty paling murah sekali. Tempat lain training sahaja RM 500 belum termasuk skincare. Dan ada yang RM 2000....

Untuk bulan ini, sesiapa yang join team The Walking Beauty layak dapat mobile Spa beg percuma berharga RM 100 ( sangat LIMITED - sementara stok masih ada ) dan E-book Spa tanpa Kedai secara PERCUMA.

p/s : satu lagi kan, sepanjang buat servis ini produk Skincare sangat penting untuk hasil yang cantik.
Pemilihan produk Spa amat dititikberatkan kerana kita terlibat dengan penjagaan kulit seseorang. So, pilih yang terbaik, bebas dari kimia.




Hubungi saya ye :

Nurul Fatin Adiana
0137131476
Owner Adrianna d'jemari Spa
Home Spa Putrajaya
Team The Walking Beauty
Spa Owner & Trainer


No comments:

Post a Comment

♥ Copyright © Nurul Fatin Adiana | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger