Monday, 5 October 2015

Kursus Spa Termurah

Assalamualaikum,

Herrmmm, lama tak menulis.

Rasa kekok pulak. hihi.

Sibuk sebenarnya.

Actually, saya nak cerita tentang satu projek yg tengah saya join sekarang.
Alhamdulillah, dipertemukan dengan projek tersebut dan rasa sangat bersyukur kerana
saya boleh menambah pendapatan saya. Yerla kan, hidup zaman sekarang ni mana lah cukup
kalau setakat pendapatan 2k - 3k sebulan.

Mesti korang tertanya tanya projek apa tu..

Haaa...tadaaa



So saya intro lah sikit tentang projek ni

The Walking Beauty


Projek The Walking Beauty ialah projek miliki SPA TANPA KEDAI yg direka khas utk wanita
yang tercari cari sebuah perniagaan yang MUDAH, SIMPLE dan FUN namun memberikan pulangan yang lumayan.

Thru this project, peserta akan diajar bagaimana mereka mampu MEMILIKI SPA sendiri dengan kos yang  sangat MINIMA akan tetapi dapat menjana pendapatan 4 - 5 angka sebulan HANYA DARI RUMAH.


Best kan, actually tiada kelayakan pun tak ape kalau korang nak join projek ni.

Semua akan diajar melalui training yg akan korang hadir nanti.

Jadi, siapa yg boleh join projek ni :

1 ) Suri rumah yang ingin mencari pendapatan sampingan

2 ) Wanita yang ingin memiliki SPA atas nama sendiri

3 ) Mereka yang berminat nak memiliki Spa tetapi tiada modal yang besar.

4 ) Mereka yang ingin bekerja dari rumah tetapi tidak tahu utk bisness apa
yang nak dijalankan.

5 ) Para graduan yang masih menganggur

6 ) Pelajar IPT yang ingin mencari duit poket

7 ) Pengusaha Spa yang terbelenggu dengan masalah kurang pelanggan dan kadar
sewa yang tinggi

Apa yang korang akan dapat jika join projek ni?

1 ) Kursus Spa Facial secara teori dan praktikal PERCUMA

- Teknik Face massage
- Teknik rawatan wajah
- Lulur badan
- Penggunaan sauna
- Spa Cantik Kaki dan Tangan
- Mandi Aura Susu

2 ) Dibekalkan nota secara PERCUMA

3 ) Tips pemasaran dan rahsia pikat pelanggan secara PERCUMA

4 ) Sijil penyertaan

5 ) Bimbingan dari Support Group berterusan

6 ) Barangan asas utk memulakan perniagaan Spa ( Skincare produk ) - tak perlu servey produk skincare lain...terus boleh guna

7) Alatan kecil untuk memulakan bisnes Spa

Berapa MODAL yang diperlukan ?

Okay, untuk bulan ini harganya RM800 sahaja.

balik dari training terus boleh MULA.

Rasanya kursus spa ini adalah antara yg termurah di pasaran.korang boleh google ye dan bandingkan.


Saya dah join.
Saya hanya peruntukkan 2 -3 jam Sehari untuk jalankan bisness ni.
1 jam = RM 50 dapat, kalau 2-3 jam = ?? ( Korang kira lah ye )
Kalau sejam dapat RM 50 x 20 client = xxxx.00 / bulan
Best ke best?

So, saya sangat SYORKAN wanita di luar sana patut join this project.
Korang yang berminat, terus whatsapp saya tau.

0137131476
Adiana
Adrianna d'jemari Spa 
Natural Mobile Spa
Agent The Walking Beauty

Memang best !
Jom BINA HOME SPA / MOBILE SPA SENDIRI



No comments:

Post a Comment

♥ Copyright © Nurul Fatin Adiana | All Rights Reserved | Design by JassmineRosse | Powered by Blogger